Намерих те

29

Намерих те между дъхавата пролет и студения октомври.

Ти беше зад учебниците ми,

под измачканите корици на тетрадките ми-

образ върху мастилени вихрушки и щриховани сърца.

Намерих те и искам да ти кажа…

Защото ме е страх, че ще ме оставиш черно-бяла в сърцето си…

Думите тлеят по върха на езика ми

и аз едва възпирам устните да не ги дарят със свобода…

Много ли ще ме намразиш, ако знаеш…

Ще забравиш ли да ми казваш „Здравей!“…

Да ме разсмиваш и да пълниш сърцето ми

с щастие, че срещам погледа ти…

Намерих те и ме боли, че съм невидима за тебе…

Няма ме нито в деня ти, нито в спомените ти,

нито в ириса на очите ти…

А тъй ми се иска да ме усетиш….

Намерих те, а ти си студен…

Аз не съм гореща- по дланите си пазя само

нежна топлота и парченца невзрачност…

Недостатъчно, за да ме попиташ как съм….

Намерих те и се влюбих…

….и заплаках…

….и се замечтах….

Намерих те и разбрах, че ти никога няма да намериш мен….

Вашият коментар