Честит рожден ден!

123

Честит рожден ден, красавице!

Както казва нашият идол: „Сипвам си кола и почвам…“

Пожелавам ти безброй бактуни щастие, много усмивки или поне 123 на час (това е най-страхотното число) и огромно количество вълнуващи истории, с които да запълваш дните МИ! Аз винаги ще ги очаквам с нетърпение и показалец, сочещ нагоре…  Желая ти много късмет с reading-ите, listening-ите и writing-ите, (и ако настояваш чак толкова много) и с TOEFL-a! Но аз вярвам в теб и съм сигурна, че ще се справиш! Нека те спохожда по-малко хипарство, но много повече оптимизъм.

А сега ти пожелавам най-най-важните неща:

-достатъчно количество млечна салата, за да бъде нашето приятелство устойчиво и истинско

-винаги чисти обувки

-все любезни сервитьорки, които да ти казват колко си прекрасна

-никога да не ти се налага да отсъстваш в четвъртък

-да си взема карта за влака (хах)

-много повече дразнители, защото си най-сладкото същество, когато се дразниш

-по-малко ядове, причинени от рошави Тролове

-никога повече да не ти откраднат името за детето (плийс форгив ми!)

– да прослушаш песни на японски, та да не можеш да ми ги пееш

-да убедиш майка ти, че една кола е доста добра инвестиция

-да не ме разплакваш никога и да не ми викаш

-да намериш достатъчно време за уроци по фехтовка, танци, бойни изкуства, руски и италиански език

-да усвоиш слято, полуслято и разделно писане!

-А. да не ти разменя спалните чували или други твои вещи. Въпрос на принципи!

-все по-големи успехи в хващането на места  във влака

-повече  есета

и задължителното написване на книга!

friends

Няма да ти пожелавам любов, защото снощи разбрах, че ти си родена, за да бъдеш обичана-  от все такива прекрасни хора, които да те гледат с любов докато куфееш.Това беше твоята нощ и това бяха хората, сред които ти трябваше да бъдеш, когато навършиш 18.[И вече няма да ми се налага да ти купувам бира (цели два пъти!)]

Благодаря ти за хубавата вечер, за напиването с безалкохолни и за опушената ми коса!

Благодаря ти, че си такава  страхотна приятелка.

Благодаря за всеки един момент, в който си ме разсмивала и натъжавала, в който просто сме  мълчали или сме гледали в различни посоки. Благодаря ти за всяка топла прегръдка и хубава дума!

Винаги ще бъда до теб или поне докато надеждата, че ще си намериш салатен бос, не умре! Обещавам да те дразня много; повече да си играя с косата ти; да те ядосвам; да мълча, когато трябва да говоря; да издържа максимално време на билети; да ти казвам, че си отслабнала и че изглеждаш чудесно! Обещавам ти, че ще ти споделям повече неща за себе си- стига да ти се слуша де!

 

Обичам те, мила!

форми

Вашият коментар